woensdag 7 augustus 2013

tasje

Hallo
Vandaag een heerlijke koele dag, het regent maar dat geeft mij nu de kans om weer eens lekker door het huis te gaan!
Dit keer een tasje gemaakt om straks wat op voorraad te hebben als de schoolfeestjes weer eraan komen.





De basis is gemaakt van papier van MajaDesign. 
Voor het klepje heb ik kraft gebruikt en papier uit Dots & Stripes.
Het afdrukje is van LOTV.
Het handvat heb ik gemaakt van kraft en bewerkt met een pons van Martha Stewart.
Het hartje is van MD.
Aan de zijkanten heb ik lintjes gedaan en daaraan heb ik bloemkraaltjes gehangen.

Allemaal een fijne dag toegewenst!



8 opmerkingen:

  1. Hallo Marjon, hier is het nog steeds warm in huis, maar buiten is het heerlijk nu.
    Je tasje is schattig, wat heb je dat leuk gemaakt zeg,het stempeltje is ook héél lief,daar kun je wel wat mee denk ik.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterend tasje, prachtige kleuren
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi marjon,
    Wat een geinig afdrukje en super mooi tasje! het handvat is een prachtige randpons, en diegene die dit krijgt zal zich heel erg verrast voelen!!
    Liefs van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Marjon, wat een schatje, dat zijn leuke tasjes om op voorraad te maken, die zijn zo leuk om een cadeautje in te verpakken. Schattig stempeltje ook, ken je overigens het blog van Sliekje.blogspot.nl ? ik heb zo snel de link niet bij de hand, maar zij tekent zelf hele leuke digi's die je zo op kunt halen. Gelukkig is het niet meer zo erg warm dus kunnen we weer wat dingen oppakken die we leuk vinden, liefs Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Schitterend tasje met een heel lief stempeltje. Leuk op deze op voorraad te hebben.

    Groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat mooi gemaakt. prachtige creatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een goed idee Marjon. En het is mooi geworden. Dat idee had ik met de verjaardagskaarten. Tot eind september klaar met de verjaardagskaarten.
    Ik zal er nog wel eens een of twee maken, maar nu had ik er veel nodig en dat werkt toch ook weer inspirerend.
    Ze waren alle 6 anders.
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen