woensdag 8 mei 2013

Schudkaartje Mermaid


Zoals beloofd een Mermaid schudkaartje. Ook dit is de eerste keer dat ik een schudkaartje maak.
Als basis heb ik wit cardstock gebruikt, met daarop ds papier van Joy Crafts, ook het frame van het schudgedeelte is van Joy. schudgedeelte is gemaakt met nestabilities circle en scalloped circles.
Daarop een mal van Noor design, daarop gaas en dan het schudgedeelte. 
Als schudmateriaal heb ik kleine halve bolletjes gebruikt die ik in een bloemenwinkel heb
gekocht in diverse kleuren.
Het stempeltje is van Magnolia en heb ik ingekleurd met Derwent, en daarna bewerkt met glitter.
Het tekststempeltje is van LOTV. Zeesterren zijn van Marianne. Bloemen zijn ook van Magnolia.
Voor de rest heb ik nog wat echte schelpjes, plakparels en een bedeltje gebruikt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten